Koniec roku to taki czas, gdzie producenci odzieży sportowej korzystając ze zbliżającej się przerwy sezonowej masowo wypuszczają nowe zestawy strojów dla krajowych federacji piłkarskiej. Nie ominęło to także reprezentacji Szkocji, dla którego Adidas poza nowymi kompletami ubrań przygotował także wyjątkowo ciekawą promocję.

Nie dalej jak w październiku niemiecki producent odzieży pochwalił się nowym zestawem strojów dla piłkarzy Szkocji, którzy wypróbowali już swoje odświeżone trykoty w meczach przeciwko Hiszpanii i Cyprowi. Teraz jednak Adidas postanowił wrócić do tematu i dodatkowo wypromować swój produkt za pomocą kilku technologicznych sztuczek, jakie wykorzystano w jednej z galerii handlowych w Glasgow.

Do akcji wykorzystano bajer zwany rzeczywistością rozszerzoną oraz sylwetki Darrena Fletchera, czy chociażby Charliego Adama. Jaki był tego efekt możecie zobaczyć na poniższym filmiku:

Dla zainteresowanych prezentujemy też fotki nowych strojów szkockiej drużyny narodowej, które zapożyczyliśmy ze strony footballfashion.org.

PS. Warto też zwrócić uwagę na fakt, że pomysł z użyciem rzeczywistości rozszerzonej na terenie jakiejś galerii był już wcześniej zastosowany choćby przez panów z Axe, który umożliwiał ludziom spotkanie oko w oko z bardzo kuszącym aniołem.