Reklama, która zniszczyła podsumowanie YouTube

Kilka dni temu zaprezentowaliśmy Wam podsumowanie najlepszych filmów opublikowanych na YouTube w 2016 roku zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. W naszym kraju istnym hitem okazały się dzieciaki prosto z więzienia. Kontrowersyjny występ, który miał miejsce w...

Kilka dni temu zaprezentowaliśmy Wam podsumowanie najlepszych filmów opublikowanych na YouTube w 2016 roku zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. W naszym kraju istnym hitem okazały się dzieciaki prosto z więzienia. Kontrowersyjny występ, który miał miejsce w...

Kilka dni temu zaprezentowaliśmy Wam podsumowanie w 2016 roku zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. W naszym kraju istnym hitem okazały się dzieciaki prosto z więzienia. Kontrowersyjny występ, który miał miejsce w Mam Talent obejrzało na YT ponad 6 milionów użytkowników globalnej sieci.

Tymczasem całkiem nieoczekiwanie dzieciaków zdetronizowała reklama Allegro. Prawdziwym wejściem smoka okazała się bowiem świąteczna reklama najpopularniejszego serwisu aukcyjnego w Polsce, która wzruszyła nie tylko Polaków, ale również ludzi z całej planety.

Reklama

W tej chwili reklama ma ponad 10 milionów wyświetleń na YouTube i zapowiada się, że będzie miała o wiele więcej. Już teraz wiemy, że to nie będzie pojedyncza produkcja, więc możemy liczyć na jeszcze więcej budzących wiele emocje scen.

Nad scenariuszem do reklamy Allegro pracowały dwie osoby: Ania Kowalczyk-Nowak i Hubert Stadnicki, jednak w całe przedsięwzięcie byli zaangażowani również: reżyser Jesper Erictsam, operator Henrik Stenberg, montażysta Kuba Pietrzak, producentka Grażyna Bastek i producent agencyjny Bartek Nowak.

Nie zabrało też osób z domu produkcyjnego CutCut, postprodukcyjnego Stage2, studia dźwiękowego Ztudio i wielu, wielu innych. Główną rolę fantastycznie zagrał Robert Mazurkiewicz.

No cóż, YouTube będzie musiało pomyśleć nad zmianą terminu podsumowań roku z początku grudnia na nieco bliższe końcowi roku, bo reklama Allegro w piękny sposób pokazuje nieprzewidywalną potęgę virali.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy