Niebawem odbierzecie swoje paczki również w... Biedronkach

Handel w globalnej sieci kwitnie w szybkim tempie. Ten fakt dostrzega coraz większa ilość dyskontów, które rozszerzają zakres swoich usług i oferują swoim klientom możliwość odbioru paczek ze sklepów internetowych. Do tego grona niedawno dołączyły Żabka i Fresh Market, a teraz zrobi to również Biedronka...

Handel w globalnej sieci kwitnie w szybkim tempie. Ten fakt dostrzega coraz większa ilość dyskontów, które rozszerzają zakres swoich usług i oferują swoim klientom możliwość odbioru paczek ze sklepów internetowych. Do tego grona niedawno dołączyły Żabka i Fresh Market, a teraz zrobi to również Biedronka...

Handel w globalnej sieci kwitnie w szybkim tempie. Ten fakt dostrzega coraz większa ilość dyskontów, które rozszerzają zakres swoich usług i oferują swoim klientom możliwość odbioru paczek ze sklepów internetowych. Do tego grona niedawno dołączyły Żabka i Fresh Market (), a teraz zrobi to również Biedronka.

Największa w Polsce sieć sklepów chce zainstalować w swoich obiektach urządzenia do wydawania paczek (Paczkomat jest zastrzeżoną nazwą inPostu). W tym celu firma Jeronimo Martins, właściciel Biedronek, nawiązała współpracę z duńską firmę Swipbox, która dostarcza takie urządzenia na terenie całej Europy.

Reklama

Co ważne, urządzenia do wydawania paczek będą znajdowały się wewnątrz sklepów, a nie na zewnątrz i będzie można odbierać z nich przesyłki tylko w godzinach pracy sklepu.

Biedronka może zagrozić pozycji firmy inPost. Fot. Twitter.

Przedstawiciele Jeronimo Martins poinformowali, że na początek urządzenia do wydawania paczek zostaną zainstalowane w 300 sklepach Biedronka na terenie Śląska. Firma już planuje sukcesywnie rozszerzać swoją działalność na obszar całej Polski.

Nieoficjalnie mówi się, że docelowo powstanie blisko 2 tysiące urządzeń do wydawania paczek, więc możemy spodziewać się ostrej wojny cenowej (skorzystają na tym klienci) z największym obecnie na rynku inPostem, który dysponuje blisko 3 tysiącami urządzeń.

Źródło: GeekWeek/ / Fot. Twitter/Jeronimo Martins

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy