Żabka udostępnia nowy regulamin. Co ulegnie zmianie?

Żabka oferuje klientom pewne dodatkowe usługi, ale część z nich wkrótce na jakiś xzas zniknie. Sklep zaczął informować użytkowników o zmianach planowanych w regulaminie. Dowiadujemy się, że Żabka planuje przebudować część rozwiązań. Dotyczy to m.in. Żappka Pay czy Żabu.

Żabka to popularna sieć sklepów, która własnym klientom oferuje różne dodatkowe usługi. Kilka tygodni temu wspominaliśmy wam o pośrednictwie w naprawie telefonów, co jest efektem współpracy nawiązanej z firmą Digital Care. Teraz dowiadujemy się, że pewne opcje zostaną na jakiś czas wyłączone.

Żabka informuje klientów o zmianach w regulaminie

Żabka zaczęła informować drogą elektroniczną własnych klientów o zmianach, które dotyczą regulaminu świadczenia usług. Sieć sklepów najwidoczniej doszła do wniosku, że pewne opcje trzeba nieco przebudować.

Reklama

Większość zmian we wspomnianym regulaminie dotyczy więc informacji związanych z tymczasowym wyłączeniem wybranych usług. To oznacza, że Żabka planuje je wkrótce dezaktywować i przestaną one być dostępne dla klientów. Czego ma zabraknąć?

Żabka dezaktywuje Żappka Pay i Żabu

Poniżej znajduje się krótka lista usług, z których w przyszłym miesiącu planuje tymczasowo wyłączyć Żabka:

  • Żappka Pay — zmiany wejdą w życie 17 czerwca 2024 r. Od tego dnia sklepy nie będą przyjmowały płatności realizowane z użyciem tej formy.
  • Brak przedłużenia lub zakupu subskrypcji — ta opcja przestanie być dostępna wraz z dniem 30 czerwca 2024 r.

Pod koniec lipca zostaną wyłączone również usługi Żappka Post, jak i historia oraz opcja przelewu Żappsów. Z aplikacji zniknie także Żabu, czyli wirtualna maskotka sklepu wprowadzona w 2022 r.

Żąppka Pay znika po niecałych czterech latach

Na szczególną uwagę zasługuje z pewnością Żappka Pay, czyli usługa wprowadzona latem 2020 r. Funkcjonowała ona blisko przez cztery lata. Skąd decyzja dotycząca wyłączenia tej platformy? Poniżej komentarz Żabki.

Natomiast jeśli korzystacie z przelewów Żappsów, to taka opcja będzie dostępna do 31 lipca 2024 r. Później zostanie wyłączona i z takiej funkcji nie będzie można korzystać.

Żabka udostępniła własną aplikację mobilną w 2019 r. Oprogramowanie szybko spotkało się z dużym zainteresowaniem ze strony rodaków. Głównie z racji dostępnych ofert promocyjnych oraz programu lojalnościowego.

***

Bądź na bieżąco i zostań jednym z 90 tys. obserwujących nasz fanpage - polub Geekweek na Facebooku i komentuj tam nasze artykuły!


INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Żabka | aplikacje mobilne | usługi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy