Motion capture w czasie rzeczywistym

Jeszcze nie tak dawno twórcy najdroższych gier, tytułów AAA, chwalili się technologią motion capture, która pozwala na dokładną digitalizację ruchu ludzi i przeniesienie go na ekran komputera. Teraz technologia ta poszła tak do przodu, że możliwe jest używanie jej w czasie rzeczywistym, co podczas konferencji GDC2016 zaprezentowali twórcy gry Hellblade: Senua's Sacrifice.a

Jeszcze nie tak dawno twórcy najdroższych gier, tytułów AAA, chwalili się technologią motion capture, która pozwala na dokładną digitalizację ruchu ludzi i przeniesienie go na ekran komputera. Teraz technologia ta poszła tak do przodu, że możliwe jest używanie jej w czasie rzeczywistym, co podczas konferencji GDC2016 zaprezentowali twórcy gry Hellblade: Senua's Sacrifice.a

Jeszcze nie tak dawno twórcy najdroższych gier, tytułów AAA, chwalili się technologią motion capture, która pozwala na dokładną digitalizację ruchu ludzi i przeniesienie go na ekran komputera. Teraz technologia ta poszła tak do przodu, że możliwe jest używanie jej w czasie rzeczywistym, co podczas konferencji GDC2016 zaprezentowali twórcy gry Hellblade: Senua's Sacrifice.

Co to oznacza dla rynku gier? Otóż to, że powinny one być jeszcze bardziej realistyczne, a dostęp do motion capture będą mieli także twórcy dysponujący mniejszym zapleczem finansowym, dzięki czemu więcej gier powinno wyglądać dużo lepiej, bardziej naturalnie.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy